20. октобар 2018 вести

Михајловић наставља обманама да прикрива неуспехе свог министарства

       Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић одговарајући на критике опозиције у вези са изграњом Коридора 10, изнела је поново ноторне неистине у сврху прикривања хроничних неуспеха у свом ресору. Наиме, министарка тврди да у време бивше власти аутопут кроз Грделичку клисуру није ни постојао, а истина је да никада ни не би постојао да управо бивша власт није договорила изградњу, завршила пројекте и обезбедила финансирање за тај аутопут. Михајловић наставља да обмањује јавност износећи лажне податке у покушају да прикаже, како је рекла, да је за време бивше власти учињено ”нула одсто”. Подсетимо и њу и јавност на то да је истина сасвим супротна и да је ова власт за шест година и даље на нула ”одсто” и на политици идеја, макета и кићења туђим перјем.

 

Дакле, за време председничког мандата Бориса Тадића завршен је просторни план републике Србије; дефинисани су правци стратешких коридора; завршени пројекти и обезбеђене финансије за све аутопутеве и мостове који се само по уговорним обавезама завршавају у мандату ове власти и са чим ова власт нема апсолутно ништа; завршен највећи део експропријације; покренута изградња аутопутева и мостова; завршен аутопут до Мађарске; завршен аутопут Уб-Лајковац, при чему је ангажована домаћа грађевинска оператива чиме јој је омогућено да преживи; покренути радови на остатку Коридора 10 према Македонији и Бугарској; завршен мост преко Дунава код Бешке; завршен мост на Ади као део обилазнице око Београда; завршено више од половине обилазнице око Београда; завршен мост преко Тисе у Сенти; завршен мост преко Дрине код Раче; скоро у потпуности завршен Пупинов мост за који су обезбеђене финансије, завршени пројекти и договорена изградња у оквиру стратешког партнерства које је бивша власт успоставила са Кином; пројектован, започет, обезбеђено финансирање и скоро завршен аутопут од Љига до Прељина на Коридору 11 у оквиру стратешког партнерства које је бивша власт успоставила са Азербејџаном и започета изградња Жежељевог моста у Новом Саду. Да не помињемо мање инфраструктурне пројекте, локалне и магистралне путеве и сл. Све ово бивша власт је практично урадила за само четири године мандата. 

 

С друге стране, Вучићева власт за шест година није изградила ниједан мост, нема ниједан километар аутопута који су пројектовали или за који су обезбедили финансијска средства. Дакле, ниједан једини километар аутопута док министарка Михајловић безочно обмањује јавност како је нула одсто резултат бивше власти. Једино што је ова власт урадила је медијско спектакуларно отварање километра по километра аутопутева са којима немају никакве везе само како би створили лажну слику да се нешто радили и прикрили потпуни изостанак резултата. Поред тога, отварали су и мостове на којима су се китили туђим перјем и мењали наше пројекте чиме су довели до урушавања потпорног зида у Грделици више пута. Дакле, показали су да не да нису у стању да нешто ураде, него нису у стању ни да реализују већ завршене пројекте које су наследили. Да не заборавимо набрајајући ”резултате рада” ове власти и покретање смехотресних ванредних медијских провера мостова у Србији поводом рушења моста у Ђенови. Једина аутентична идеја ове власти је аутопут од Ниша преко Мердара до Приштине, али је тај пут видљив само у њиховим главама и апсолутно ништа даље од идеје није урађено у вези са тим.  Тек након шест година покренули су неке договоре о инфраструктурним пројектима, али и то ослањајући се на стратешка партнерства успостављена током председничког мандата Бориса Тадића. Министарство Зоране Михајловић би, дакле, требало да промени назив у министарство за изградњу Потемкинових села, макета и туђег перја. 

 

СДС ће наредних дана да обавести јавност о још једном скандалозном ”резултату рада” ове власти у области инфраструктуре, којим је на најбруталнији начин прекршен закон и отворена нова криминална афера.